Utrata masy ciała bez efektu jo-jo, zawsze z uśmiechem! JAK ZACZĄĆ?

Utrata masy ciała bez efektu jo-jo, zawsze z uśmiechem! JAK ZACZĄĆ?Oceń ten post

[#] Masz nadwagę? Próbowałem różnych sposobów, jak schudnąć? Chcesz być potrzebne? Można pisać powieści o utratę wagi? Następnie nadszedł czas, aby zacząć tracić na wadze prawidłowo i na zawsze!Podczas odchudzania nie cudowne pomocnicy, skupić się na zmniejszaniu porcji, wybiera zdrowe produkty, nauczyć się jeść regularnie 5-6 małych posiłków w ciągu 2-4

Od czego zacząć?

Zaczynasz się poruszać – lepiej 2 razy w tygodniu podłączyć aerobowe (bieganie, jazda na rowerze, jazda na łyżwach, pływanie) i 3 razy w tygodniu, aby dodać wsparcie. Tak, oczywiście, można dodać kilka z pół kilo, ale i mięśnie. Nie martw się, mierzysz, a przekonasz się, że naprawdę nie działa na wzrost tłuszcz, ale i mięśnie. Pomyśl o tym, że każdy půlkilo mięśnie, ponadto, od wzmocnienia, aby spalić jeszcze 50 kalorii dziennie. Cały ten proces idzie nie tylko o utratę wagi, początek zdrowego stylu życia. I tylko jeden doprowadzi do tego, że aby utrzymać ciężar naprawdę na zawsze. Nie ma nic złego, zdrowy styl życia, gram nepředstavujte, że można jeść tylko warzywa. Nie bój się słowa „dieta odchudzająca” – Niektóre produkty, choć ogranicza, a innym dodać. Jedzenie bardzo urozmaicone, ale unika szkodliwych produktów tłustych, smażonych, tłustych, polotovarům, živočišným oleju, je słodycze, itp. Twoja dieta powinna być zrównoważona białek, cukrów i tłuszczów.

Czy można zrobić jakieś sztywne diety, aby schudnąć, głównie za jakiś czas naberete nawet trochę więcej, niż zhubli i kilogramy rosną w postępie geometrycznym. Każde drganie zwiększa procent tłuszczu w organizmie (w utracie wagi i masy mięśniowej, w pełni gromadzi się głównie z tłuszczu), twój metabolizm staje się tańsze i bardziej ekonomiczne (ciało pamięta chwile głodu, i gdy potem przychodzi okres obfitości, w dużej mierze zachowuje energię w zapasy tłuszczu do następnego głodu).[#]

Aby schudnąć, jednak, to może być mądrze, zawsze i z przyjemnością!

Utrata masy ciała nie potrwa energii życiowej, odpowiedni styl życia, nie wszystko jest tak jednoznaczne, jak, na przykład, myć zęby. Jeśli fakt, że koncepcja utraty wagi, pojdťe w tym zwolnienie!

1) POMYŚL O SWOIM ZDROWIU

Jeśli masz jakiekolwiek obawy o swoje zdrowie, skonsultować się z zamiarem, aby schudnąć, a w szczególności na temat swoich możliwości ruchowych, z lekarzem.

2) „DWIE LEPIEJ CIĄGNIE”

Spróbuj znaleźć kogoś, kto będzie się odchudzać się z tobą. Jeśli tak, zgadzam się, co najmniej jeden dzień w tygodniu, kiedy można spotkać się razem, porozmawiać o tym, jak to działa, aby wykonać zadanie na ten tydzień, aby powiedzieć, co pomogło, a co „może być najbardziej skutecznym”. Możesz sobie nawzajem wsparcie i pomoc. Wzajemne wsparcie może być wydana nawet za pośrednictwem Internetu lub wiadomości SMS lub poprzez kursy zdrowego odchudzania. Spróbuj zarejestrować się w STOBklubu i znaleźć wsparcie w innych hubnoucích.

3) ŚLEDZIĆ SWOJE POSTĘPY

Zapewniają wysoką jakość tego wagi, aby regularnie ciężar. Cel-zmienić styl życia, ale dlatego, że skutki zmiany oceny swojego postępowania, bardziej odległych, z podaniem masy, dając wskazówki bardziej elastyczne. Nie warto jednak masa niewolników, którzy nie mogą dokładnie ocenić swoje siły, nie możemy pozwolić pokój waga wysłali moje życie. Jeśli masz możliwość, zmierz poziom tkanki tłuszczowej w organizmie, słuchaj i masy mięśniowej, jeśli zaczniesz ćwiczenie.

Ci, którzy zaczynają ćwiczyć regularnie, można liczyć na wzrost masy mięśniowej kosztem tkanki tłuszczowej. Mięśnie są cięższe niż tłuszcz, więc waga nawet nie widać ogromny ciężar spada, ale trzeba luźne ubrania i zmniejsza się tylko ilość tłuszczu. W każdym razie, można zmierzyć rozmiar w pasie, co jest bardzo istotne indeksu masy ciała.

4) ZANIM ZACZNIESZ TRACIĆ NA WADZE, VYFOTOGRAFUJTE Z

Tylko porównując zdjęcia, bardzo często znasz różnicę.

5) USTAWIĆ REALISTYCZNE CELE

Nie stawiaj się za daleko i wielkie cele, często nawet niewielkie zmiany będzie wystarczająco wielka radość i pragnienie, aby kontynuować.

6) UWAŻAJ, CO JESZ

Nejideálněji zacznij nagrywać wszystko, co marzysz, i niech polecacie naszym programem Sebekoučink lub skorzystać z indywidualnych konsultacji.

7) PROSZĘ REGULARNIE RUCHU

Rozważmy dość regularny ruch, aby znaleźć informacje na temat ćwiczeń, które by rozrywkę. W tygodniu, najlepiej powinny mieć 150 minut aktywności fizycznej o umiarkowanej intensywności.

Co jeszcze polecamy osobom, które mają nadwagę?

Jo-jo jest klasycznym zespołem przewlekłego . Seria diety, bo organizm musi efektywnie wykorzystać energię i gromadzą tłuszcz. W pierwszych dniach i szybkie diety czują utratę masy ciała, ale przede wszystkim utrata wody z tkanek w wyniku niskiego spożycia węglowodanów. Pozostałe węglowodany organizmie szybko się zużywa, a więc dociera na aminokwasów w tkance mięśniowej.

Aby zapobiec skutki zbyt szybkiej utraty wagi, także postaraj się zrezygnować ze słodyczy.

[#]

Szybciej niż tłuszcz, więc zmniejszenie masy mięśniowej. Ponadto, te diety mają konsekwencje dla zdrowia (skutki ograniczenia zużycia energii o tysiąc kalorii, pozostawiając tłuszcze, intensywne ćwiczenia fizyczne, stosowanie leków moczopędnych i przeczyszczających). W wyniku tych diet, na pewno Jo-Jo, w ten tryb, bo nie można żyć całe życie, a jeśli jeszcze nie próbowałeś to, oczywiście, życie, że tak powiem jej rodziny i udał się do swojego ciała, problemy zdrowotne nevyhnete. Więc jeśli hubnete, z dala od różnych rychlodiet, napoje, herbaty i tabletki, że reklamy obiecują natychmiastowy efekt. Trzeba zaakceptować fakt, że kilogramy, które zdobyli w ciągu kilku lat nie znikają w ciągu tygodnia. Termin, więc, że prawdziwym celem, nie proszę cudów. Jedyna droga do osiągnięcia trwałego rezultatu! Aby schudnąć, należy prawdopodobnie, w zakresie od Pół do jednego kilograma na tydzień, nie więcej. Nawet tak, ale to będzie kilkadziesiąt kilogramów w rok. Do tego, aby proces odchudzania, naprawdę doświadczeni, ustawić silną motywację, która będzie trwać kilka miesięcy. Nie mogę chodzić tylko pięknej sylwetki w kostiumie kąpielowym, ale coś głębiej, jak i dlaczego, dlaczego nie przestać dręczyć přejídáním. To może być silne i zdrowe ciało, mniej ładne ubrania, zachęcają do pokonywania siebie. Radość, patrząc, że utrata masy ciała.

Κοινοποιήστε:

Κάνε jak στο:

LikeΦόρτωση…

Σχετικά

O Marzena Wielgus 369 artykułów
Wiele rzeczy można powiedzieć o Marzenie Wielgus, ale przede wszystkim wiadomo, że są one przewidujące i doceniane, oczywiście są również precyzyjne, obiektywne i idealistyczne, ale w mniejszych dawkach i często są też rozpieszczane przez nawyki bycia agonującymi. Jednak jej uprzedzająca natura jest tym, co najbardziej lubi. Ludzie często liczą na siebie i jej spostrzegawczą naturę, szczególnie gdy potrzebują pomocy lub wsparcia. Nikt nie jest doskonały, a Marzena ma również wiele mniej pożądanych aspektów. Jej drapieżna natura i bezczelność powodują wiele pretensji i powodują, że jest co najmniej niewygodna. Na szczęście jej doceniająca natura zapewnia, że nie jest tak często.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*