Mi się budować masę mięśniową? Skuteczne tabletki na odchudzanie –

Mi się budować masę mięśniową?Oceń ten post

[#] Młodość, zdrowie, długowieczność, estetyka. Co łączy te cztery słowa? Jednak to, co trzyma razem z ramką „razem”? Nadal nie wiesz, co mam na myśli? Dam ci radę. Stanowią one około 40% masy ciała i masz ponad 600 sztuk”. Tak, to twoje mięśnie. Jeśli masz dużo mięśni na ciele, zacznij od 4 słowa często zabrzmi w twoich uszach, bo będziesz nie tylko czuć się młody, zdrowy, ważny i piękny, ale i Swoje otoczenie często przypominają i w tym samym czasie potajemnie zazdroszczą.

Uwaga: ten artykuł jest trochę skresanej forma może być znaleziony w sezonie letnim (lipiec/sierpień) numerze magazynu FITštýl. Podam bez zmian z oryginalnego artykułu.

Jakie mięśnie i jakie mięśnie wiemy?

Po prostu największy mięsień w naszym tła (Van ягодичная mięsień) jest największym svalom w organizmie człowieka. Mięśnie szkieletowe w większości składa się z 75% wody, 20% białka, a pozostałe 5% inne nieorganiczne i organiczne (np. tłuszcze, cukier, minerały). Każda z tych mięśni związane z mózgu i rdzenia kręgowego, nerwów włókna, które niosą w sobie niezbędne rozkazy (na przykład, aby podnieść tyłek z kanapy i iść pobiegać, lub nieco trudniejsze).

I ta energia ATP, niezbędnych dla potrzeb mięśnie wytwarzają dużą ilość, bo moje mięśnie dość „głodna”, i tylko w czasie spoczynku mięśnie szkieletowe zużywają około 54.4 kj/kg (13,0 kcal/kg) na dobę, co jest więcej, niż tkanki tłuszczowej w 18,8 kj/kg (4.5 kcal/kg), kości w 9,6 kj/kg (2.3 kcal/kg). W sumie, mięśnie codziennie spożywać około 20% potrzeb energetycznych człowieka (jak przebiec maraton w dzień). Podczas budowania masy mięśniowej istnieje również etap redukcji, teraz, w tym temacie.

Następnie do budowania masy mięśniowej?

Kiedy mówisz frazę „budowania masy mięśniowej”, większość ludzi raz wielkie umięśnione ciała, które są polerowane na okładce kopert fitness czasopisma. Tak jak nie każdy chce wyglądać jak kulturysta, wielu ludzi to odstrasza od nich wysiłku, aby budować mięśnie. W szczególności mam na myśli nežnejšie seks, który większość nie chce wyglądać jak dama z wymienionych czasopism (i nie chcą, aby ich włosy łonowe (J).

Jednak te odradení ludzie nie wiedzą, że to mięśnie, ale tak samo łatwo i wiele razy-to dla nich nie tylko duże jaskynia driny, ale w zawodowym sporcie jest zabronione i zdrowia toksycznych leków. Jeśli brakowało ci sportowcy, którzy mogą pomóc w dalszej przygotowaniu, ale możemy osiągnąć dużych mięśni wymaga godzin szkolenia dziennie. Więc jeśli następnym razem usłyszysz frazę „mięśnie”, zapomnieć o wielkiej Hordy mięśnie a ‚ la Arnold, i wyobraź sobie, silny, szczupły, młody wygląda i doskonałym charakterem vyrysovanú.

Dlaczego chcesz budować masę mięśniową? Cztery słowa wprowadzenia, – młodość, zdrowie, długowieczność, estetyka. I to dla każdego człowieka, aby stopniowo tracić po 30. roku życia, kiedy dzieje się tak zwany somatopauza i oczywiście zaczyna spadać poziom hormonu wzrostu i testosteronu (problem szczególnie dla mężczyzn), dzięki któremu rozpoczyna się ochabovať masy mięśniowej, dlatego też, jeśli, oczywiście, nie budować. Dbać o sylwetkę, a nie ciągle się łamią te same błędy.

[#]

Względna i bezwzględna władza

Zanim będziesz opisywać, jak budować mięśnie, určime priorytetów i celów. W tym artykule znajdziesz „sprawdzone” strategii budowania dużej ilości mięśni, tak jak są one stworzone do innych celów, niż te 4 słowa. Jesteśmy ориентируешься na tworzenie funkcjonalnych masy mięśniowej, dzięki której te słowa są wymawiane. Ponadto, można jednak zwrócić uwagę na to, że jej dom nie należy spodziewać się szybkiego procedury i w końcu nie będziesz mieć ogromne mięśnie, ale będziesz wyglądać szczególnie, i czuję się świetnie.

Po co budować funkcyjny masy mięśniowej? Dobrym przykładem jest imperium bydła. Słoń udvihnúť ogromne i ciężkie brzemię, ale mrówka może podnieść 50 razy ich waga do 30 razy, a to może zająć trochę czasu. Czy można sobie wyobrazić, że udvihnete 3,5 ton i schował w wierszu 2.1 ton? I to jest właśnie różnica między absolutnej siły (słoń) i względnej = wytrzymałość funkcjonalna (ANT).

Porównaj najlepsze kulturistu z profesjonalnymi gymnastom (małe porównanie można zobaczyć tutaj). Mięśnie, które lubisz, i kto jest twoja „opinia”? To nie znaczy, że władza absolutna nie jest istotne, i kulturyści mają większą względną siłę, ale dla zwykłego człowieka, wskazane jest, aby skupić się na rozwoju funkcjonalnego masy mięśniowej, a nie objętości. Później przystosowały się do diety i treningów, dlatego w tym artykule, tak jak budynek určme celu funkcjonalnego masy mięśniowej.

Masz geny dla budowania masy mięśniowej?

Znasz kogoś, kto trenuje jak szalony, jem bardzo surowo, a jednak jest w rozpaczy, bo nie można zdobyć masę mięśniową? Może to bezpośrednio o tobie. Jeśli odmyslíme, że ty lub twój przyjaciel zrobił jakieś błędy w odżywianiu, więc myślę, że problem jest zbyt wysoki poziom myostatínu. Co to jest?

Istnieje osiem różnych genów powiązanych z masy mięśniowej, ale najważniejsze určovateľ jest gen o nazwie myostatín. Jest to białko, utworzony z dwóch równych podjednotiek, z których każda zawiera 110 aminokwasów. Myostatín znany również jako „czynnik wzrostu i różnicowania 8” (ma-8), powstaje z komórek mięśni szkieletowych i krąży we krwi.

Im więcej myostatínu krąży we krwi, tym mniej mięśni można uzyskać.

Więc jeśli znasz kogoś, z naturalnie rozwiniętą masy mięśniowej, lub ten, kto łatwo nabiera masy mięśniowej, lub oba, tak, że teraz wiesz, że to chyba trochę myostatínu we krwi. Na przykład, pod koniec lat 90-tych, naukowcy odkryli, że niektóre rodzaje ekstremalnych svalnatých ras bydła mają wadliwe geny myostatínu, którzy ucierpieli šľachtením ras.

Jednak Myostatín, że ma o wiele więcej funkcji w organizmie, na przykład, powoduje oporność na insulinę. Odgrywa również ważną rolę w chorobie serca i jej obecność w srdcovom mięsień ma anty-hypertrofický (rok) efekt.

Zmiany poziomu myostatínu w ciągu całego życia i zwiększa się wraz z wiekiem i wpływem siły fizycznej zhoršovania (np. priberaním zapasów tłuszczu). Na szczęście, istnieją sposoby, aby naturalnie obniżyć jego poziom we krwi (cytat poniżej), więc nie ma żadnych wymówek. Jest to możliwe, w szczególności, tzw. ektomorfovia. To jeszcze jedno dziwne imię?

jest chudziutka, a jej twarz jest naturalnie szczupła, ma szybki metabolizm, mało tłuszczu i długie, smukłe kończyny. Ciężko nabiera masy mięśniowej szybko i stracić swoje ciężko zarobione mięśnie.

Κοινοποιήστε:

Κάνε jak στο:

LikeΦόρτωση…

Σχετικά

O Marzena Wielgus 369 artykułów
Wiele rzeczy można powiedzieć o Marzenie Wielgus, ale przede wszystkim wiadomo, że są one przewidujące i doceniane, oczywiście są również precyzyjne, obiektywne i idealistyczne, ale w mniejszych dawkach i często są też rozpieszczane przez nawyki bycia agonującymi. Jednak jej uprzedzająca natura jest tym, co najbardziej lubi. Ludzie często liczą na siebie i jej spostrzegawczą naturę, szczególnie gdy potrzebują pomocy lub wsparcia. Nikt nie jest doskonały, a Marzena ma również wiele mniej pożądanych aspektów. Jej drapieżna natura i bezczelność powodują wiele pretensji i powodują, że jest co najmniej niewygodna. Na szczęście jej doceniająca natura zapewnia, że nie jest tak często.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*