Żeń-szeń-Shein – koreański lub syberyjski – Akcja, opinie, Dawkowanie

[Głosów:0    Średnia:0/5]

szeń to wspaniała roślina należy do kategorii super-spożywczych. To jest znaleźć w całej Azji i posiada szereg doskonałych właściwościach, które wspierają nasz organizm. Zostało ono znane ludzkości od tysięcy lat. Można go znaleźć w kilku odmianach: koreański, Syberyjski, amerykańskich, chińskich lub indyjskich. Najbardziej powszechne i popularne są syberyjski i koreański żeń-szeń. Jest korzeniem tak „magiczne”? W tym artykule znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania. Dowiesz się o skutki, dawkowania i przeciwwskazań. Specjalnie dla Was zebraliśmy i podsumowane opinie o żeń-szenia, które można znaleźć w internecie.

Ginseng – Działanie

szeń należy do grupy kart Oznacza to, że wzmacnia układ odpornościowy i ma pozytywny wpływ na sytuacje stresowe i traumatyczne. Ponadto charakteryzuje się tym, że wpływa na całe ciało, poprawiając jego różne funkcje, a jednocześnie nie powodując efektów ubocznych (przy odpowiednich dawkach). żeń-szenia zawiera więcej niż 200 (!!) aktywne substancje lecznicze. , Jeśli regularnie korzysta z tej wspaniałej rośliny, można osiągnąć następujące wyniki:

  • Ginsenozydy ginseng sprawia, że ​​nasze narządy bardziej utlenione, powodując zwiększenie energii, zmniejszenie zmęczenia i poprawę stężenie
  • chroni organizm przed stresem i chorobami, wspiera system immunologiczny,
  • działa jako popęd płciowy, zwiększa dopływ krwi do genitaliów, ma pozytywny wpływ na erekcję i znacząco poprawia libido,
  • łagodzi przebieg menopauzy i PMS,
  • To obniża poziom kwasu mlekowego we krwi, dzięki czemu nasz organizm regeneruje się szybciej po wysiłku,
  • ma działanie odmładzające, zatrzymuje wypadanie włosów i proces łysienia.

    Jak widać, korzeń żeń-szeń ma naprawdę świetne właściwości. Większość z powyższych efektów zostały potwierdzone przez wielu wiarygodnych badań. ,

    Ginseng – Koreański i syberyjski – Różnice

    Chociaż istnieje więcej odmian żeń-szenia, skupmy się na najbardziej popularne w naszym kraju, a mianowicie koreańskich i odmian syberyjskich. Obie są uważane za adaptogens. Główne różnice wynikają głównie z substancji czynnych zawartych w tych dwóch pierwiastków. syberyjski żeńszeń zawiera polisacharydy i euterosides, które mają wpływ na ogólną odporność ciała i obniżenie poziomu cukru we krwi. Jest uspokajający. koreański żeń-szeń i składa się z xenonoses i pansosides. Koreański odmianę uznaje silniejszy, to jest bardzo ocieplenia. Żeń-szeń jest silnie stymulujące i ma znaczący wpływ na popęd seksualny.

    Inną różnicą jest to okres hodowli. Koreańska odmiana wymaga minimum sześciu latach uprawy. Okres syberyjski może być znacznie krótszy. To przekłada się na cenę, odmiana syberyjska jest około 10 razy tańsza.

    Ginseng-Szwecja – Formy użytkowania

    szeń może być stosowany w różnych sposobów. Najbardziej popularne są: …

    • żucie korzenia – najskuteczniejszą metodą jest żuć korzeń. może on być wysuszony i świeże. O jeden gram korzenia należy żuć przez nas na co najmniej 10-15 minut, a następnie możemy go połknąć.
    • Herbata – pierwszy pokruszyć korzenia, a następnie wlać do pół łyżki, a następnie wlać do wrzącej wody na 15 minut. Ta część jest wielokrotnego użytku do 2-3 razy.
    • proszku – Sproszkowany główne może być stosowane jako dodatek do różnych potraw i napojów.
    • Nalewka – powinny być spożywane w ilości od 0. 5-1 łyżeczek dziennie.
    • Tabletki, kapsułki – zapoznaj się z ulotką, a następnie nie przekraczają dozwoloną dawkę ekstraktu.
    • maska ​​ – zgniatanie korzeń jak to możliwe, a następnie wlać do wrzącej wody i poczekać na jej przekształcenie charakterystycznej zacieru. Trzymać maskę na twarzy lub innych części ciała przez około 20-30 minut.

      Jak widać więc, korzeń żeń-szenia może być stosowany na różne sposoby, według naszego uznania i preferencji. szeń – Dozowanie

      leczenie powinno trwać od 6 do 8 tygodni. W przypadku młodych ludzi, może to być powtarzane dwa razy w roku. Najlepszy efekt uzyska się wiosną i jesienią. Zalecana dawka wynosi do 3 g na dzień, w postaci surowej lub herbaty. W przypadku ekstraktu nie powinna przekraczać 500mg dziennie.

      Ginseng – Przeciwwskazania

      Ze względu na ich silny wpływ na nasz organizm, żeń-szeń nie powinien być stosowany przez osoby:

      • nadciśnienie i choroby serca, w tym przypadku lekarz powinien być konsultowany wcześniej
      • hemofiliczny i inne zaburzenia krzepnięcia krwi
      • ze skłonnością do hipoglikemii
      • dzieci i ciąży Kobiety

        Poza tym, ilość zużywanej kawy powinny być zredukowane lub całkowicie wyeliminowane. Nie jeść żeń-szenia w godzinach wieczornych, ponieważ może mieć problemy ze snem. Ginseng – Skutki uboczne

        żeń-szeń, ponieważ jest adaptogen, nie powinny powodować działania niepożądane. Jednak jej nadmierne i niewłaściwe stosowanie może powodować: złe samopoczucie, bezsenność, nadciśnienie, biegunka, bóle głowy, a także zmiany skórne.

        Ginseng – Opinions

        Opinie ludzi, którzy używali żeń-szenia są niemal wyłącznie pozytywne. Każdy z użytkowników chwali działanie żeń-szenia. Do najczęściej wymienianych zalet należą: znaczną poprawę zdolności seksualnych, poprawę koncentracji i pamięci, przepływ energii, a także szybszą regenerację po wysiłku. To nie przypadek, że roślina ta była używana w medycynie naturalnej od tysięcy lat. Nie znaleziono żadnych przypadków skutków ubocznych, jeśli korzeń jest prawidłowo stosowane. Więc warto sprawdzić, czy to magiczna roślina będzie również przyniesie nam wiele korzyści. Produkt dostępny jest w różnych postaciach, zarówno w stacjonarnych aptekach, zdrowej żywności i ziół sklepach, jak również w Internecie.

        Bezpieczne i sprawdzone preparatów zawierających wyciąg z korzenia żeń-szeń: Weltox – Wybielanie Krem na przebarwienia skóry i piegi Erectic Plus – Tabletki do problemów z erekcją Penidex Dodatkowe – Tabletki poprawić naszą wydajność seksualną

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*