Dieta śródziemnomorska – skuteczne odchudzanie tabletki –

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Dieta Śródziemnomorska5 (100%) 1 głos

[#] Jeśli szukasz sposobu zasilania jest dobre dla serca, dieta Śródziemnomorska może być tylko dla ciebie. Łączy w sobie podstawy zdrowego odżywiania z odrobiną aromatycznej oliwy z oliwek, a może nawet z lampką czerwonego wina i innych składników tradycyjnej kuchni krajów, położonych na morzu Śródziemnym. Najzdrowsze diety zawierają owoce, warzywa, ryby i produkty pełnoziarniste, i ograniczenie szkodliwych tłuszczów.

Podczas gdy te elementy są podstawą, subtelne zmiany i manipulacji z proporcjami składników może być różnica w ryzyko chorób serca. Dieta śródziemnomorska, według opinii jest jednym z najlepszych utrata niepotrzebnego balastu. Leki pomóc mogą dać doskonałe rezultaty.

Badania pokazują, że śródziemnomorska zmniejsza ryzyko chorób serca. W badaniu przeprowadzonym na ponad 1,5 miliona zdrowych dorosłych udowodniono, że stosowanie diety śródziemnomorskiej było związane ze zmniejszeniem ryzyka wystąpienia chorób serca lub raka, a także zmniejszenia częstości choroby Alzheimera i Parkinsona. Dieta amerykańska przewodniki polecają dietę śródziemnomorską jako promocji zdrowia i profilaktyki chorób. Ponadto, tę dietę można stosować dla zdrowia całej rodziny.

[#]Główne Składniki Diety Śródziemnomorskiej

Podstawy diety śródziemnomorskiej:

  • Przepisy na dania na bazie produktów roślinnych, takich jak owoce, warzywa, całe ziarna, rośliny strączkowe i orzechy
  • Wymienić olej ze zdrowych tłuszczów, takich jak oliwa z oliwek
  • Zastosowanie ziół i przypraw zamiast soli w kuchni doprawiania
  • Ograniczenie spożycia czerwonego mięsa do kilku razy w miesiącu
  • Spożywanie ryb i drobiu, co najmniej dwa razy w tygodniu
  • Spożycie czerwonego wina w umiarkowanych dawkach (opcjonalnie)

Podkreśla również znaczenie aktywności fizycznej i strumienie przyjemność z posiłku z rodziną i przyjaciółmi. Dieta śródziemnomorska tradycyjnie opiera się na owoce, warzywa i zboża. Na przykład, mieszkańcy Grecji jedzą średnio na sześć porcji bogatych w przeciwutleniacze warzyw i owoców dziennie. Jak dla ziarna w regionie morza Śródziemnego, jest ważnym składnikiem pełnoziarniste, które zawierają bardzo małą ilość szkodliwych nienasyconych kwasów tłuszczowych i chleb. Jednak w krajach śródziemnomorskich, chleb spożywany samodzielnie lub z oliwy z oliwek zamiast masła lub margaryny, które zawierają tłuszcze nasycone i tłuszcze trans.

Kolejny składnik zdrowej diety śródziemnomorskiej są orzechy. Zawierają one dużo tłuszczu, ale przede wszystkim zdrowych tłuszczów. Ponieważ orzechy są bardzo калорийны, nie powinny być spożywane w dużych ilościach – uważa się, że optymalna ilość-garść dziennie. Dla utrzymania dobrej składników odżywczych, lepiej unikać orzechów, owoców kandyzowanych, miodu i soli. Jeśli chcesz szybko schudnąć, dieta Śródziemnomorska w połączeniu z pigułki odchudzające to świetny wybór. Ponadto doskonałym uzupełnieniem tej diety mogą być tabletki odchudzające.

Κοινοποιήστε:

Κάνε jak στο:

LikeΦόρτωση…

Σχετικά

Marzena Wielgus
O Marzena Wielgus 369 artykułów
Wiele rzeczy można powiedzieć o Marzenie Wielgus, ale przede wszystkim wiadomo, że są one przewidujące i doceniane, oczywiście są również precyzyjne, obiektywne i idealistyczne, ale w mniejszych dawkach i często są też rozpieszczane przez nawyki bycia agonującymi. Jednak jej uprzedzająca natura jest tym, co najbardziej lubi. Ludzie często liczą na siebie i jej spostrzegawczą naturę, szczególnie gdy potrzebują pomocy lub wsparcia. Nikt nie jest doskonały, a Marzena ma również wiele mniej pożądanych aspektów. Jej drapieżna natura i bezczelność powodują wiele pretensji i powodują, że jest co najmniej niewygodna. Na szczęście jej doceniająca natura zapewnia, że nie jest tak często.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*