7 przekonań, które ci nie pasują skuteczne tabletki na odchudzanie –

[Głosów:0    Średnia:0/5]

7 Przekonań, Które Nie Fit4.7 (93.33%) 3 głosów

[#] Tutaj 7 z najgorszych mitów, które mogą zniszczyć efektów sportu!

Należy zwrócić szczególną uwagę na Mit nr 6! Te porady już pomogliśmy ponad 15 000 czytelników!

Im więcej wiemy o utratę wagi, tym trudniej to oszustwo na wszelkie mity o odchudzaniu. Podoba się, że w naszej naturze, masz trudne problemy, musimy zdawać sobie sprawę, że setki innych czynników, które wpływają na niego.

Jeśli twoje działania dla cienkiego opiera się na nieprawdziwejwiedzy, jesteś skazany na porażke! Tym nie mniej, przedstawiam wam 7 najczęstszych mitów na temat odchudzania!

Mit nr 1 – głodówka-to jedyny sposób, aby uzyskać pożądany kształt. Twoje ciało produkuje energię, tak, że wstajesz rano z łóżka każdego dnia! Paliwo składa się z tlenu, wody i żywności. Spróbuj oszukać swój organizm, uznając swoje paliwo jak proste równanie matematyczne.

[#]Kalorie, przyjętej przeciwko spalonych kalorii – są one znacznie bardziej adaptacyjne!

Pamiętaj: im mniej jedzenia, organizm staje się przez dłuższy okres, szczególnie stara się zachować kalorii, które przychodzą do niego. W ten sposób zapewnia znacznie mniej energii, ale nie spalić tłuszcz, co znajduje się pod twoją skórą.

MIT nr 2 – Wszystko, co można jeść po 18.00 sprawi, że tłuszcz! Tak zwana zasada ’18 godzin’ – to przypomnienie o tych dniach, gdy nic nie wiedziałem o żywieniu i metabolizmie człowieka. To dlatego, że twoje ciało zaczyna się rozluźniać około 9 lub 10 wieczorem, i w ten sposób zmniejszać jego zdolność do trawienia.

[#]Chociaż to prawda, że organizm potrzebuje więcej czasu, aby strawić żywność, kiedy śpisz, i tak wychodzi na to samo liczba enenrgii, jak gdyby był obudzony.

Samo śniadanie, pomoże ci stracić na wadze, bez względu na to, co jesz, gdy twój układ pokarmowy dopiero się budzi, a twój metabolizm pozostaje wolny. Uwaga: sama jedzenie przyspiesza swój organizm, tak, że spożycie pokamów po 18.00 to ok, jeśli nie trzeba wtedy iść spać.

MIT #3 – jem z niską zawartością tłuszczu. 20 lat, opiera się na przekonaniu, że ‚jeść tłuszcz sprawia, że tłuszcz jest trochę prawdy, że gram tłuszczu zawiera 9 kalorii, podczas gdy jeden gram białka lub węglowodanów-tylko 4 kalorie.

[#]Jednakżę, mit ten, jak i wiele innych w odniesieniu do utraty wagi nie docenia siłę ludzkiego ciała. Wysokiej zawartości tłuszczu rzeczy, które trawimy mogą ważyć tak samo i wygladąć dla tej samej ilości żywności, jak produkty z niską zawartością tłuszczu, ale nasze ciało wie różnicę! Uwaga: staraj się jeść dwa posiłki, jedno z wysokiej zawartości tłuszczu i drugi z niską zawartością tłuszczu. Stosować te same każdym posiłku na talerzu. Będziesz bardziej intensywne po posiłku niskiego lub wysokiego jojoba?

Mit #4 – należy unikać wszystkich węglowodanów. Jak i mit powyżej, dieta bez węglowadonowa w oparciu o ludzkie pragnienie, aby znaleźć prostą odpowiedź. Oczywiście, ludzkie ciało i świat jest znacznie bardziej skomplikowany.

[#]Węglodowany wykorzystywaliśmy wiele różnych sposobów i form trawienie. Brązowy ryż. na przykład, низкоуглеводные i tak jest syrop kukurydziany. Wszyscy wiemy, że zdrowy wybór, prawda? Powodem jest to, że syrop ma bardzo wysoki indeks glikemiczny (współczynnik HGI) – twoje ciało asborbuje energia z niego tak szybko, że masz tak zwany „skok poziomu cukru’! Jest to związane z dużą chęcią jeszcze więcej słodyczy. Uwaga: z drugiej strony, brązowy ryż wchłania się powoli. Zawiera błonnik, który pomaga pozbyć się kilogramów przez uczucie sytości i pomaga w trawieniu.

Mit nr 5 – Unikaj przekąsek i fast foodów. Ten mit jest bardzo podobny do tego, w którym ludzie głodują – po prostu nie ma żadnego odbicia w nauce. Twoje ciało będzie radzić sobie ze skromnym, ale stałym przepłwem jedzenia i mówi: „nie Jestem głodny, utrzymując obroty silnika” bez dostarczania nadmiaru energii, która zostanie przekształcona w tłuszcz!

[#] Uwaga: jak i we wszystkim, klucz do długotrwałego nie sportowe sylwetki miarę, która nie rozciąga się na szalone diety i chłodny napój białka.

Mit #6 – można schudnąć tylko z powodu trudnych treining. Oczywiście, ćwiczenie jest tak samo ważne jak to, co jesz. Wiele osób twierdzi, że jeśli pracujesz ciężko na swoim ciele, możesz jeść wszystko, co chcesz’, ale w sumie większość ćwiczeń są korzystne dla układu sercowo-naczyniowego.

[#]Ponadto, silne mięśnie również wymagać, aby te ćwiczenia były skuteczne – mieśnie, które tworzone są z białka. Uwaga: innymi słowy, zbilansowana dieta jest ważna nie tylko dla utraty tłuszczu, ale i wzmacniają efekt każdego programu nauczania. Jeśli interesuje cię ten temat, to może to coś dla ciebie.

Mit nr 7 – dieta na podstawie indywidualnego spożycia żywności przyczyniają się do tego, że będziesz być dobrze! Wielu z nas miało nadzieję, że jest jedna rzecz, aby być w stanie rozwiązać wszystkie nasze problemy – może być, wygramy na loterii, lub zostaniemy ‚otwarty’ śpiewa piosenkę w klubie, lub stracimy 100 funtów na jedzenie tylko grejpfruty, i sałatki z kapusty.

Κοινοποιήστε:

Κάνε jak στο:

LikeΦόρτωση…

Σχετικά

Marzena Wielgus
O Marzena Wielgus 367 artykułów
Wiele rzeczy można powiedzieć o Marzenie Wielgus, ale przede wszystkim wiadomo, że są one przewidujące i doceniane, oczywiście są również precyzyjne, obiektywne i idealistyczne, ale w mniejszych dawkach i często są też rozpieszczane przez nawyki bycia agonującymi. Jednak jej uprzedzająca natura jest tym, co najbardziej lubi. Ludzie często liczą na siebie i jej spostrzegawczą naturę, szczególnie gdy potrzebują pomocy lub wsparcia. Nikt nie jest doskonały, a Marzena ma również wiele mniej pożądanych aspektów. Jej drapieżna natura i bezczelność powodują wiele pretensji i powodują, że jest co najmniej niewygodna. Na szczęście jej doceniająca natura zapewnia, że nie jest tak często.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*